Türkiye Cumhuriyeti

Hamburg Başkonsolosluğu

Başkonsolosluk Duyurusu

Noterlik Ve Askerlik İşlemlerinin 15 Şubat 2016 Tarihinden İtibaren Sadece Randevu İle Yapilmasi Hakkinda Duyuru , 08.02.2016

Başkonsolosluğumuz tarafından verilmekte olan noterlik ve askerlik hizmetlerinde, pasaport işlemlerinde olduğu gibi 15 Şubat 2016 tarihinden itibaren randevu sistemine geçilmesi öngörülmektedir. Diğer işlemlerde de bu yıl içinde randevu sistemine geçilmesi planlanmaktadır.

Bu çerçevede noterlik, askerlik (erteleme, dövizle askerlik vb.) ve pasaport işlemleri için başvuruda bulunmak isteyen vatandaşlarımızın anılan tarih itibariyle Başkonsolosluğumuza gelmeden önce mutlaka randevu almaları gerekmektedir. Randevu aşağıdaki linkten alınmaktadır:

İlk kez randevu alacaklara yardımcı olmak üzere hazırlanmış olan bilgi notuna aşağıdaki linkten erişebilirsiniz:

http://hamburg.bk.mfa.gov.tr/ShowAnnouncement.aspx?ID=249719

Yeni uygulamayla, vatandaşlarımızın ve diğer müracaatçıların Başkonsolosluğumuzdaki bekleme sürelerinin kısaltılması ve sunulan hizmetlerin kalitesinin daha iyi bir seviyeye çıkartılması hedeflenmektedir.

Başvuru sahiplerinin Başkonsolosluğumuza gelmeden önce, işlemlerine ilişkin bilgi ve belgeler hakkında  https://www.konsolosluk.gov.tr   adresindeki internet sayfasından bilgi almaları, tereddüt oluşması halinde ise telefonla (Konsolosluk Çağrı Merkezine no: +49 30 30 807090) veya 

http://hamburg.bk.mfa.gov.tr/CommentsEdit.aspx… adresindeki formu doldurarak doğrudan Başkonsolosluğumuza ulaşmaları mümkündür.

En iyi dileklerimizle,

T.C. Hamburg Başkonsolosluğu