Tüm Konsolosluk İşlemlerinde 2 Ocak 2017 İtibariyle Randevulu Sisteme Geçilmesi Hakkinda Önemli Duyuru

Hamburg Başkonsolosluğu 15.12.2016

02 Ocak 2017 tarihinden itibaren Başkonsolosluğumuz tarafından verilmekte olan tüm konsolosluk hizmetlerinde (pasaport, noterlik ve askerlik işlemlerinde olduğu gibi) randevulu sisteme geçilecektir. Başka bir deyişle, anılan tarihten itibaren randevusuz işlem yapılmayacaktır.

Bu çerçevede herhangi bir konsolosluk işlemi için (noterlik, pasaport, askerlik, evlenme, vatandaşlık, nüfus vb.) için başvuruda bulunmak isteyen vatandaşlarımızın anılan tarih itibariyle Başkonsolosluğumuza gelmeden önce mutlaka internetten randevu almaları gerekmektedir. Telefonla randevu hizmeti verilmemektedir.

Yeni uygulamayla, vatandaşlarımızın ve diğer müracaatçıların Başkonsolosluğumuzdaki bekleme sürelerinin kısaltılması, mümkün olduğunca zamanlıca ve beklemeksizin işlem yapılması, bekleme salonunda aşırı yoğunluğun önlenmesi, vatandaşlarımızın kendi programlarının aksamamasına katkı sunulması ve verilen hizmetin kalitesinin daha iyi bir seviyeye çıkartılması hedeflenmektedir.

Başvuru sahiplerinin Başkonsolosluğumuza gelmeden önce, işlemlerine ilişkin bilgi ve belgeler hakkında (aşırı yoğunluk nedeniyle telefonla ulaşmanın maalesef güç olması sebebiyle) www.konsolosluk.gov.tr adresindeki internet sayfasından bilgi almaları, tereddüt oluşması durumunda öncelikle